【娛樂新聞】MIRROR四子參與The First Take 重新演繹英文團歌〈RUMOURS〉

KTSF想聽聽您的意見﹐看完這篇網上報導後﹐請抽空填寫一下本頁最下面的問卷。

繼柳應廷和李駿傑在日本音樂頻道The First Take(TFT)中演唱〈人類群星閃耀時〉後,今晚TFT再釋出加入了盧瀚霆及姜濤的〈Rumours〉4人合唱版本。

這次有份參與TFT錄音,首度登場的Anson Lo及姜濤都各有感想,Anson Lo道:「好榮幸!眾所周知,上得TFT 都係好有經驗、有實力嘅歌手團體,亦係好出名嘅團體,所以有機會參與到呢次project,係人生里程碑。」姜濤則表示:「知道TFT係一個喺亞洲好高知名度嘅音樂節目,過去邀請不同地方嘅歌手都係好有實力,所以冇諗過上到TFT,好期待世界各地觀眾睇到我哋嘅表演之後俾我哋嘅Feedback。」

今次4人合唱的〈Rumours〉編曲簡潔,亦加入大量和音,跟原作偏重跳舞節拍有很大的差別,Jeremy表示:「因為今次編曲都係比較乾淨同Soft,所以當中用咗好多和音去Support件事。12個人去唱時力量好大,得我哋4個人第一次去做呢件事,就諗咗唔同嘅和音去令到件事更加豐富。TFT係好注重聲音嘅Platform,過程中練習咗好多次,坐喺度上堂時會一齊傾呢段應該點唱,點樣令到件事更加好,大家一齊去度個表演要點樣。」Jer都指練習和音是很難得的學習過程,他說:「因為MIRROR比較少唱和音,通常喺台上表演都係好大力跳舞,今次我哋特登為咗呢個Version練咗好多和音,學咗好多、唱咗好多,大家喺聲音上面都有好大嘅進步。」

這次參與TFT錄音,其實是Jeremy和Jer先錄〈人類群星閃耀時〉,二人唱完後有了一定經驗,以為他們會給予Anson Lo和姜濤一些錄音貼士,怎料姜濤說:「佢哋唱完出嚟好得戚!一見到我哋就話放鬆就得,好Easy。我同阿Lo就覺得你唱完一首就話啫。」Jer即反駁表示:「唱完第一首我哋係放鬆咗心情,但都有同大家分享耳機點樣調校音色,有俾Tips大家啦!」話雖如此,姜濤都自認在錄音過程中自己最緊張,他說:「我喺團隊裡面唱歌唔係最叻,唱歌進步空間仲好大,英文歌我又唔熟悉,因為少唱英文歌,對於英文嘅把握唔係好大,所以全程略顯生硬,同埋4個之中我係算比較容易有失誤,因為我容易搶拍,呢個係我嘅缺點,嗰時我都理唔到表情;喺一個注重聲音節目入面,自己嘅聲音拍子係準確就得喇!」Jeremy都覺得姜濤表現可以更好,更說:「姜濤喺Rehearsal嘅時候嘅Energy好好,但一去到Studio佢就僵咗!」就連Jer都認同道:「佢真係變咗『僵』濤!」

至於Anson Lo與Jeremy,今次在TFT版〈Rumours〉中有很多對唱部份,而Jeremy更要唱好多和音,Jeremy指自己錄音時腦袋很忙!Jeremy說:「我個腦不停要諗下一句和音點唱呢?搵返個音先。因為我都頗多和音Part要夾,所以要Load一Load啱唔啱。」另外他與Anson Lo對唱時,二人都很有默契地作眼神交流,Anson Lo表示:「我哋每次練習時都有對望,所以錄音時都有做呢樣嘢,成件事就會好Safe咁,每做到都有暗爽咗一下。」

對於這次能在海外參與TFT這個Project,Jer表示最難忘的還要收接受海外傳媒訪問,他解釋道:「因為第一次有翻譯,幾難忘,但戥翻譯辛苦,佢幫我哋翻譯咗好多間傳媒,感覺成件事好隆重,因為係第一次MIRROR帶住廣東音樂衝出香港呢!」

其實在參與TFT之前,4人都曾看過頻道中的影片,當中都有一些讓他們留下深刻印象,他們特別推介給各位觀看:

Anson Lo推薦:Yoasobi〈群青〉
https://www.youtube.com/watch?v=NyUTYwZe_l4
「呢首歌係一個朋友介紹我睇嘅,第一次入去聽,覺得感覺好青春,因為講緊夢想,
Yoasobi好唱得,成首歌好有向前衝感覺。上年MIRROR休團時,每日一起身就即刻Click入呢條Link聽成日,因為帶咗好多正能量俾我。」

Jeremy推薦:ATARASHII GAKKO!〈OTONABLUE〉
https://www.youtube.com/watch?v=9MNPt-zlz-8
「係4個女仔,會走位會跳舞,一路唱一路跳嘅表演,好勁!因為之前都有睇TFT嘅表演,冇諗過可以咁樣玩呢件事,好新鮮好勁,同埋又唱又跳得嚟聲又好穩定,Energy好大好正。」

姜濤推薦:女王蜂〈Fire(火炎)〉
https://www.youtube.com/watch?v=gn-YwSmEzNc
「第一次睇TFT就彈咗呢條片出嚟,㩒咗入去聽。女王蜂係一隊Rock Band,知道主唱好犀利,起初以為錄好,點知原來係一Take過,就知道演唱技巧要有好高水準先可以上到呢個節目,印象好深刻。」

Jer推薦:Harry Styles〈Boyfriends〉
https://www.youtube.com/watch?v=hJermMmkVFw
「Harry Styles帶咗隊Band上去,喺現場錄埋樂器都只可以一Take,好震憾!任何嘢都冇Mistake,和音所有嘢都好好。我都幻想過我哋可以帶隊Live Band過去錄音,希望有朝一日再有機會。」

(Copyright 2023 KTSF. All Rights Reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten, or redistributed.)
版權所有,不得轉載。

請抽空填寫下面的問卷。

您喜歡的新聞